Головна » Блог » Рекордне число клієнтів SAP SuccessFactors в управлінні ефективністю роботи персоналу

Рекордне число клієнтів SAP SuccessFactors в управлінні ефективністю роботи персоналу

На днях компанія SAP SE (NYSE: SAP) публічно заявила, що число клієнтів, які використовують її СPM-функціональність (Безперервне управління ефективністю роботи персоналу) збільшилося на 1000 клієнтів, і це лише за останніх два роки з моменту запуску.

CPM- можливості є частиною рішення SAP SuccessFactors Performance & Goals. Швидка адаптація і попит саме на цей функціонал  демонструє, як компанії по всьому світі трансформують управління ефективністю роботи персоналу для того, щоб підвищити рівень залученності співробітників та зберегти робочі місця.

 

“Якщо ви хочете створити високоефективну організацію, що зможе перемогти в конкурентній боротьбі і, яка служитиме рушійною силою для інновацій, то оптимізація в управлінні продуктивністю повинна бути першим кроком у напрямку до ціїї мети”, – стверджує Президент SAP SuccessFactors Грег Томб. «На сьогодні для сучасного конкурентного ринку праці недостатньо лише однієї річної перевірки ефективності роботи персоналу. Наші CPM- можливості служать стимулом для довгострокового розвитку організацій і збільшують їх продуктивність, заохочуючи коучинг та зворотний зв’язок між менеджерами та їх підлеглими».

 

Безперервне управління ефективністю роботи персоналу покращує рівень залучення працівників та загальну продуктивність праці. Його основними знаряддями є неформальні перевірки та постійний діалог між менеджером та працівником. Завдяки такому безперервному підходу –  кочинг та доречні методологічні принципи управління,   менеджер здатний забезпечити видимість діяльності своїх підлеглих та збільшити досягнення працівників. Крім того, будь-який  співробітник компанії теж може надавати та отримувати зворотний зв’язок від інших членів організації. Цей сучасний підхід, що підтримується на мобільній платформі, сприяє позитивному моральному духу залучених співробітників і підвищує їх продуктивність відповідно до поставлених бізнес-цілей і стратегій організації. Навіть більше, він здатний швидко, у короткостроковій перспективі збільшити ефективність щорічного огляду прогресу.

«Інженери-механіки нашої інженерної компанії працюють по всьому світі, саме тому ми звикли акцентувати нашу увагу виключно на результатах праці», – стверджує Роб Арбогаст, керівник People Systems and Strategy в компанії Timken. “Завдяки впровадженню безперервних можливостей в управлінні продуктивністю від SAP, ми перейшли до орієнтованої на коучинг і розвиток моделі, і я побачив як працівники нашої організації були залучені в процес збільшення ефективності на новому сучасному рівні . Крім того, рішення SAP SuccessFactors дозволили нам легко об’єднати різні корпоративні культури придбаних компаній для розуміння спільних цілей та збільшення продуктивності.  Це посприяло створенню інтегрованої цільової робочої сили».

 

«Важливо підтримувати постійний діалог з працівниками: вони досягають своїх поставлених цілей, активно залучені в спільний процес та постійно себе випробовують, що веде до подальшого їх розвитку», – заявляє Даніель Твіді, власник глобального рішення HRIS компанії Arla Foods. “Завдяки нашому переосмисленому процесу управління ефективністю та за допомогою інноваційних технологій SAP, цілі нашого бізнесу спрямовані на збільшення продуктивності та культури розвитку, де цілі не тільки узгоджуються з бізнес-стратегією, а й кастомазовані під потреби кожного співробітника”.

 

Рішення SAP SuccessFactors допомагають адаптувати бізнес-процеси організацій до умов сучасного життя; додають більше значення та цінності у роботу людей; формують здорове залучення персоналу, що, у свою чергу, збільшує продуктивність персоналу та загальний прибуток компанії. Рішення HCM допомагають нашим клієнтам використовувати інтелект, що  посилює внутрішню взаємодію між працівниками компанії; забезпечує працівників новим, значущим досвідом; а також  дає перепустку до спільноти, що сьогодні визначає майбутній менеджмент управління організаціями. Провідні рішення SAP SuccessFactors уже допомогли більш ніж 6700 нашим клієнтам по всьому світі перетворити цілі на продуктивність.

 

Ба більше, SAP створив список СPM-клієнтів, які за запитом доступні для інтерв’ю.

 

Для отримання додаткової інформації відвідайте веб-сайт SAP SuccessFactors та SAP News Center.

 

Про SAP

SAP- «хмарна» компанія, що працює на платформі SAP HANA, являється лідером на ринку корпоративного прикладного програмного забезпечення, що допомагає компаніям будь-якого розміру і будь-якої галузі вести свою діяльність успішно: 77% світових доходів від транзакцій належать системі SAP. Наше машинне навчання, Інтернет речей (IoT), а також передові технології аналізу допомагають перетворювати звичайні підприємства в  інтелектуальні. SAP надає глибоке розуміння бізнесу і сприяє кооперації, які допомагають компанії залишити свою конкуренцію позаду. Ми постійно  спрощуємо технології для того, щоб наші клієнти могли використовувати програмне забезпечення так, як їм буде зручно – безперебійно. Наш пакет програмних систем надає можливість понад 425 тис. діловим і громадським клієнтам працювати прибутково та безперервно адаптуватися до змін. Завдяки глобальній мережі клієнтів, партнерів, співробітників і лідерів, SAP допомагає організаціям не тільки ефективно вести свою бізнес діяльність, а й покращувати життя людей.